domingo, 16 de octubre de 2011

Guti: “Gauzak horrela jarraituz gero, denboraldi honetan erretiratuko naiz”

"Besiktas-a futbol talde bat baino, zirku bat dirudi", adierazi du jokalariak.

Ane Zabala


Gutik twitterren aitoru du ez dagoela bat ere pozik bere oraingo egoerareakin Besiktas futbol talde turkiarrean. Gainera, jolasteari utzi diezaiokelaren posibilitatea aztertzen dagoela adierazi du futbol jokalariak. “Gauzak horrela jarraituz gero, denboraldi honetan erretiratuko naiz. Nire semeen ondoan bizi nahi dut”.  “Futbolaren ateak ixten ari zaizkidala ikusten ari naiz, lehenengo Real Madrilarenak, eta orain futbolarenak”, gehitu du Torrejonekoak. 
Aurreko larunbatean Kayserisporren aurka jolasturiko partidua galdu ondoren (0-2) , twiterren lur jota dagoela adierazi du: “Larunbatekoa porrot gogorra izan da”. Horrez gain, bere taldeari hitz kritiko batzuk esakini dizkio, Beskitas-a futbol talde bat baino, zirku bat dirudiela esanez. “Izen asko, baina talde gutxi. Afizio honek ez du hau merezi”. Afizioari barkamena eta pazientzia izatea eskatu dio sare sozialaren bidez, eta zoriontsu erretiratzeko, Besiktasarekin batera liga irabazi nahi duela adierazi du. 

Bisitatu Gutiren Twitterra: http://twitter.com/#!/Guti_SER

No hay comentarios:

Publicar un comentario